Hopp til innhold
2 min lesetid

Folio har landets mest fornøyde kunder!

EPSI Rating har målt kundetilfredshet i bankbransjen årlig siden 2003. Hvert år gjennomfører de omfattende intervjuer med tusenvis av bankkunder, både privat- og bedriftskunder, over hele landet for å kartlegge deres opplevelser med sine banker.

Lær mer om hvordan Folio fungerer

Det er første gang Folio er inkludert i undersøkelsen, og resultatene er slående: Folio er den banktjenesten bedriftseiere er mest fornøyde med.

Les hele rapporten til EPSI Rating her

Folios metode

Siden vi startet Folio i 2018, har visjonen vært klar: Vi vil gjøre det lekende lett å drive et lite selskap. En sentral del av denne visjonen, er en bedriftsbanktjeneste som gjør mer enn vanlige bankting. Med en konto fra Folio skjer grovjobben med regnskapet rett der i nettbanken din, og ingen må passe på kvitteringer fra i fjor.

Der tradisjonelle banker går ut fra at rådgivere er løsningen på selvstendig næringsdrivendes problemer, jobber Folio annerledes. Gjennom automatisering, design og språk forsøker vi å eliminere problemene dine før du får dem, slik at du slipper å søke hjelp. Vi tror ikke folk ønsker seg mer hjelp fra rådgivere i banken sin, vi tror de ønsker å slippe problemene i utgangspunktet. Og når de først må snakke med kundeservice, skal de slippe udugelige chatbots, men bli møtt av ekte mennesker som faktisk ønsker å hjelpe dem. Det er sånn vi tenker i Folio.

Årets EPSI-undersøkelse viser at vi tenker rett! Folio sine kunder har mindre kontakt med kundeservice, men er mer fornøyde enn andre bedriftskunder med sin kundeopplevelse.

Vurderer du å bytte til Folio?